06 Haziran 2026
  • Hakkari25°C

KÖY OKULUNDAN TÜRKİYE BİRİNCİSİ ÇIKTI

emel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavında Adıyaman’ın Sincik ilçesi Çamdere Köyü Ortaokulu öğrencisi Fatma Göğüs, Türkiye birincisi oldu.

Köy okulundan Türkiye birincisi çıktı

02 Haziran 2017 Cuma 14:07

Önceki gün açıklanan TEOG sınavında Çamdere Köyü Ortaokulu öğrencisi Fatma Göğüs, 120 sorunun tamamını doğru cevaplayarak Türkiye birincileri arasında yerini aldı.

Çamdere Ortaokulu Müdürü Mehmet Fatih Altunkaya, “Kızımız Fatma Göğüs, 2. Dönem TEOG sınavında ilçemizde tüm öğrencileri geride bırakarak birinci olmuştur. İlimizde ve Türkiye'de de derece yapmıştır.

Başta bu sevinci bize yaşattığı için kızımıza, sonra da böyle bir evlat yetiştirdiği için ailesine bir kez daha teşekkür ederim. Allah yolunu da bahtını da açık etsin” ifadelerini kullandı. İHA 

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.