KÖY OKULUNDAN TÜRKİYE BİRİNCİSİ ÇIKTI
emel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavında Adıyaman’ın Sincik ilçesi Çamdere Köyü Ortaokulu öğrencisi Fatma Göğüs, Türkiye birincisi oldu.

02 Haziran 2017 Cuma 14:07
Önceki gün açıklanan TEOG sınavında Çamdere Köyü Ortaokulu öğrencisi Fatma Göğüs, 120 sorunun tamamını doğru cevaplayarak Türkiye birincileri arasında yerini aldı.
Çamdere Ortaokulu Müdürü Mehmet Fatih Altunkaya, “Kızımız Fatma Göğüs, 2. Dönem TEOG sınavında ilçemizde tüm öğrencileri geride bırakarak birinci olmuştur. İlimizde ve Türkiye'de de derece yapmıştır.
Başta bu sevinci bize yaşattığı için kızımıza, sonra da böyle bir evlat yetiştirdiği için ailesine bir kez daha teşekkür ederim. Allah yolunu da bahtını da açık etsin” ifadelerini kullandı. İHA
Yorumlar
- Geri
- Ana Sayfa
- Normal Görünüm
- © 2016 Hakkari Halkın Sesi Gazetesi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.